networkedblogs

Wednesday, 31 July 2013

Hina Islam Anjing-Iklan Raya



Biadap video penghinaan kepada umat islam di Malaysia.Dalam klip tersebut menampakkan persamaan antara Umat Islam dan Anjing menghina dengan menyamakan wudhu dan membasuh kaki anjing adalah kelakuan yang sama.Penghinaan ini dikaburkan dengan mesej yang baik.Inilah kelakuan si bangsat yang membuat klip diatas.Kenapa anjing? Kenapa tak haiwan lain yang tidak melibatkan sensitiviti umat Islam?

Itu pun ada juga melayu bangsat menyokong dan membela klip video diatas.Betapa Haramjadahnya perangai manusia munafik sekarang.Soalnya kita mempertikai kenapa klip video tersebut disusun atur rapi bagi menyentuh perasaan umat Islam di Malaysia yang bakal meraikan hari raya tidak lama lagi.apa yang menyedihkan watak utama adalah seorang Islam yang berjantina wanita tomboi atau pengkid.

Kalau Liberal sangat pun harus diam bukan bersuara membela..Bangsat!!!



Video INSIDE-Anwar di FITNAH lagi


Video ini bukanlah anwar ibrahim apa yang dimaklum oleh penyokong pakatan.Video ini ciptaan UMNO/BN alasannya mudah sekiranya video transformers boleh dibuat hingga menampakkan kualiti seperti benda hidup apalah sangat video ucapan ringkas anwar mahu bersara didalam dunia politik sebelum PRU13 tempoh lalu.

Fitnah atau benar anda boleh menilai sendiri.

REFORMAS!!...REFORMAS!!!...REFORMASIN!!!








Tuesday, 30 July 2013

The new village-Melayu Macai,Komunis Hero Negara


Bodoh punya statement yang dibuat oleh khalid ismath yang kononnya mengangkat dirinya sebagai hero mahasiswa di Malaysia ini.Mencari Publisiti murahan itu tabiat dia dari dulu lagi.Penganut syiah yang terang terangan ini menulis dilaman twitter nya hari ini mengkritik ttg pengharaman 'The New Village' semalam.


Dah terang terang cerita tu mengangkat komunis sebagai hero dan jalan cerita pun dah tipu agenda mcm ni pun tak boleh nak pikir? Bila semuanya nak lawan bila Umno/Bn buat terserlahlah kebodohan tahap melampau.Sampai sekarang pun 'Tanda Putera' tidak lagi mendapat kelulusan untuk ditayangkan walaupu  tarikh 29ogos telah ditetapkan.Ini tanda putera pun susah nak dapat kelulusan ini 'the new village' yang terang bakal menghuru harakan negara dan rasis kaw kaw pun nak backup.Bodoh!!!

Saturday, 27 July 2013

Hina NABI dan ISLAM-PAKATAN RAKYAT KENA TENGOK SIAPA


Kepada penyokong Pakatan Rakyat yang dulu banggakan pemilik akaun twitter yang berasal dari indonesia ini yang anti umno sekarang dia hina ISLAM dan NABI.Ini demokrasi yang diamalkan oleh negara mereka yang bebas mengkritik dan bebas menghina yang diidamkan oleh penyokong Pakatan Rakyat kita di MALAYSIA.




Bangga tak?




TUTUP AKAUN!!-KANTIN SEKOLAH

GUNESWARI KELLY iaitu merangkap pencipta fitnah tentang isu kantin dimana pelajar Cina dan India didikriminasi oleh pengurusan sekolah telah bertindak menutup akaun facebook nya semalam gara gara pihak Polis menjalankan siasatan menjadi dalang utama yang memuat naik gambar pelajar makan di Tandas.

Walaupun perkara yang didakwa adalah FITNAH jahat dengan niat jahat DAP juga tidak terlepas dengan watak menjadi hero dengan mengarahkan kantin sekolah dibuka semula agar pelajar bukan islam boleh makan disitu.Berbalik dengan cerita GUNESWARI KELLY apakah beliau akan terlepas dari hukuman menyebarkan berita palsu? Kita rasa jawapannya 'YA' Sebabnya Parti politik seperti DAP akan menghantar pembela bagi membela si Guneswari kelly habis habisan kerana dia dianggap heroin tamil dengan tiket hak asasi atas kes ini.


Tertanya juga kita begitu lemah lutut dituduh rasis tapi bila kenyataan FITNAH dan RASIS ini kita bersikap tutup mata.Banyak juga komen komen yang menyakitkan mata dengan mengatakan tindakan si GUNESWARI KELLY ini adalah perkara yang baik.Neutral sungguh hingga buta hati.

P/s: Jika datang kepada kamu ULAR racun berbisa dan H**** Manakah yang patut kita bunuh dahulu?









Thursday, 25 July 2013

BESUT-PENYOKONG PAS BOGEL RAIKAN KEMENANGAN BN


Gambar diatas ialah gadis yang bakal berbogel itu dakwa beliau sendiri dalam kenyataannya di laman facebook bersabit dengan Pilihan raya kecil di kuala besut.


Damia izara pemilik facebook yang berjanji akan berbogel kepada mereka yang membaca status gadis itu.Anda ada terbaca? Untung untung sekiranya anda sebahagian dari pembaca status Damia izara.

Kecaman hebat dari orang ramai namun tidak diendahkan oleh gadis tersebut di komen di facebook nya.Tidak endah sebabnya terlalu yakin.Gadis ini juga adalah seorang penyokong PR yang telah sedia terdidik dengan keyakinan persepsi yang digembar gembur oleh media mereka.Sekarang apa lagi buktikan


Kepada Damia izara BN menang dah..YES!!!!!!!!!

Wednesday, 24 July 2013

FITNAH BN-Benarkah dakwaan YDP Pas tentang NOMBOR diklon


YDP PAS Besut dakwa no telefon diklon, maklumat palsu disebar.Tak perlu boikot Failkan Saman kepada syarikat yang bertanggungjawab.Sebelum ini Mat sabu juga adalah mangsa dalam kes yang sama Namun hanya keluarkan kenyataan mahu mengambil tindakan saman namun diam selepas itu.Taktik teraniaya ini sudah dipakai di negara luar seperti Indonesia dan juga Thailand yang mahu meraih simpati rakyat.Sekiranya benar dianayai SAMAN saja bukti sudah ada kata mereka.Syarikat komunikasi di Malaysia dilarang sama sekali menyaman pelanggan mereka walau apa kesalahan sekali pun cuma mereka berhak mengambil tindakan terhadap syarikat sahaja bukan individu.Apakah trend ini sudah menular didalam budaya politik kita? Kita tunggu dan lihat apa tindakan yang bakal diambil atau diam selepas pilihanraya seperti Mat Sabu.Jika benar Tindakan tegas harus diambil kepada syarikat komunikasi terbabit.

Saturday, 13 July 2013

SUCI-PKR ug beraksi kritik masa depan UMNO.@tunfaisal


Kenyataan hampas dari pengguna laman facebook yang membuat fitnah atau onar yang tidak masuk akal.#SN tidak langsung mengenali individu tersebut tetapi di risik risik ada yang mengatakan beliau adalah adalah ahli umno yang mempunyai kenalan ramai dalam media pakatan rakyat.Apa yang ditulis tidak sedikit pun benar,tidak lain hanya kerja melaga lagakan para blogger pro bn yang telah bertungkus lumus menyokong kepimpinan bn selama ini.Tuduhan terhadap Tun Faisal ismail adalah 1 perkara yang benar benar lawak.Walaupun #SN tidak mengenali Tun Faisal secara dekat tetapi dibawah usaha beliau melahirkan aktivis cyber amat menggalakkan,Banyak pendedahan yang dibawa beliau tentang usaha usaha pembangkang yang mahu melihat BN digulingkan secara kotor.Serius terlalu banyak usaha beliau menerangkan cara mengenal pasti fitnah yang di bawa oleh media PR.

Mungkin ada blogger yang dibayar tetapi #SN setuju dengan hasil kerja penyebaran mereka yang sampai dimata kita.Tetapi berapalah sangat jika nak dibandingkan dengan pengamal media alternatif Pakatan Rakyat yang kita sedia maklum berjuta-juta bajet diperlukan untuk menghasilkan media propaganda mereka.2008 sudah terang RM4juta sudah diturunkan bagi persediaan kerja kerja di alam maya.Berbalik kepada cerita fitnah diatas individu tersebut hanyalah mahu mengambil kesempatan untuk tujuan tertentu bagi mencari sedikit upah yang kononnya mahu memartabatkan diri sendiri untuk mendapat perhatian sesetengah pihak terutamanya dalam kepimpinan umno.Kasihan fitnah murahan yang disangka menjadi.Kasihan Kasihan.

Mahu pukul orang cermin diri dulu.Kelak diketawa cermin