Saturday 27 July 2013

TUTUP AKAUN!!-KANTIN SEKOLAH

GUNESWARI KELLY iaitu merangkap pencipta fitnah tentang isu kantin dimana pelajar Cina dan India didikriminasi oleh pengurusan sekolah telah bertindak menutup akaun facebook nya semalam gara gara pihak Polis menjalankan siasatan menjadi dalang utama yang memuat naik gambar pelajar makan di Tandas.

Walaupun perkara yang didakwa adalah FITNAH jahat dengan niat jahat DAP juga tidak terlepas dengan watak menjadi hero dengan mengarahkan kantin sekolah dibuka semula agar pelajar bukan islam boleh makan disitu.Berbalik dengan cerita GUNESWARI KELLY apakah beliau akan terlepas dari hukuman menyebarkan berita palsu? Kita rasa jawapannya 'YA' Sebabnya Parti politik seperti DAP akan menghantar pembela bagi membela si Guneswari kelly habis habisan kerana dia dianggap heroin tamil dengan tiket hak asasi atas kes ini.


Tertanya juga kita begitu lemah lutut dituduh rasis tapi bila kenyataan FITNAH dan RASIS ini kita bersikap tutup mata.Banyak juga komen komen yang menyakitkan mata dengan mengatakan tindakan si GUNESWARI KELLY ini adalah perkara yang baik.Neutral sungguh hingga buta hati.

P/s: Jika datang kepada kamu ULAR racun berbisa dan H**** Manakah yang patut kita bunuh dahulu?









No comments:

Post a Comment