Saturday 18 May 2013

Adam Adli hanya KAMBING HITAM-SELAMATKAN ADAM ADLI !!!


ADAM ADLI telah di berkas oleh sekumpulan Pihak Polis di bangsar sebentar tadi,Beliau telah ditahan dibawah akta hasutan (Seksyen 124).Adam Adli sempat menghebahkan penangkapannya di laman twitter Radio Bangsar Utama iaitu sebuah laman radio internet.


Bagi #SN tak perlulah Adam adli ini ditahan kerana anak muda yang bernama Adam Adli ini tidak langsung boleh mengugat keamanan negara tetapi itu dulu.Sekarang ia harus dilakukan,Kenapa sekarang?Bukanlah Adam adli ini dikenali sebagai anak muda yang berani? BENAR benar sekali ia berani TETAPI dengan bantuan Dadah.BENARKAH tuduhan ini atau sekadar fitnah murah? #SN MENGESAHKAH dan beri JAMINAN beliau adalah pengguna dadah tegar jenis GANJA.Sekiranya ujian air kencing dilakukan tiada keraguan untuk menunjukkan beliau adalah POSITIF dadah.


Salah seorang penyunting semangat si Adam adli ini adalah hishammudin rais yang lebih kita kenal dengan isham rais.Isham rais adalah melayu komunis dan liberal ini telah membuka jalan kepada anak anak muda yang bermasalah untuk memberontak serta membuat kacau.Beliau mendidik anak anak muda ini ke jalan menentang kerajaan agar huru hara serta kacau  bilau dari tidak terarah.Agak kelakar sebenarnya apabila Adam Adli mula mempromosikan "food not bomb" sejak kebelakangan ini.Sejak Adam adli sibuk mempromosikan "food not bomb" kami mula berfikir "kenapa akhir akhir ini dia sibuk mempromosikan produk tu?" Rupanya beliau (Adam adli) sudah bergurukan isham rais dan mula mengangkat isham sebagai idola.(Sejak mereka duduk serumah.)

Adam adli ini tidaklah sejahat yang kita nampak,apa yang kita nampak gelagat Adam adli sekarang bukanlah diri dia sebenar dia hanya dipergunakan oleh Roh jahat yang bernama "GANJA dan ISHAM RAIS".Apapun diucapkan tahniah kepada zahid hamidi kerana tegas menjalankan tugas.Tujuan sokongan kami diatas penangkapan Adam Adli ini adalah bukan menghukum tetapi pelajaran baru kepada pesalah yang memperjuangkan demokrasi bodoh ala hishammudin rais.Adam adli bukanlah pejuangan parti politik ia hanya mempunyai sifat mahu melawan atau membangkang.

DIBAWAH INI KENYATAAN PIHAK POLIS TERHADAP TAHANAN ADAM ADLI :


3 comments:

  1. YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PENGHINAAN DAN MEMBINASAKAN SAMI BUDDHA, SAYS DESA JAYA PEOPLE

    Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

    Contohnya, yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Pemuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    ReplyDelete
  2. @Kong Lee Peng,

    Benar, BN dan UMNO merajuk terhadap apa yang berlaku pada PRU13 dan Perdana Menteri Najib merasa sedih kerana orang Cina ramai pergi ke parti PKR/DAP/PAS. MCA pula sudah tidak mahu memegang jawatan selepas kalah PRU13.

    Apabila PM kata Tsunami Cina beliau bukan marah pada Cina tapi pada DAP dan juga MCA yang kurang ambil berat pada kaum Cina.
    Mungkin BN tidak tahu masalah orang Cina kerana MCA tidak melaporkan. Jadi DAP pula hasut orang Cina supaya jangan sokong MCA. Kalau PM Najib tahu sudah tentu dia akan memperbaiki semua kesilapan MCA itu.

    Terima Kasih atas perkongsian anda.

    Jika anda mahu berhubung dengan PM Najib anda boleh cuba lawat laman web rasmi Blog 1Malaysia Perdana Menteri Najib Razak.

    Klik sini: http://www.1malaysia.com.my/blog/

    Saya pasti suara-suara kaum Cina akan didengari oleh PM dan semangat akan dipulihkan.

    Thank You!

    ReplyDelete
  3. Balik mampuslah manusia ego tidak bertempat

    ReplyDelete