Monday 1 April 2013

Tsunami Biru Pemuda BN Nibong Tebal @dzainalabidin @DrNovandri @bnpenang #bn4penang

ANAK MUDA BN REDAH NIBONG TEBAL



Tahniah Kempimpinan BN Nibong Tebal Kerana dapat menganjurkan 1 acara yang berjaya mengumpulkan anak muda BN di Parlimen Nibong Tebal. Kejayaan terserlah dengan sokongngan lebih dari 1000 anak muda yang memenuhi perkarangan Bilik Gerakkakn Pemuda BN Nibong Tebal.

 
Program ini juga turut sama  mengabungkan ketiga-tiga KADUN yang terdiri dari Kadun Sungai Bakap, Jawi dan Sungai Acheh. Hampir 1000 orang anak muda memenuhi kawasan perkarangan Bilik Gerakan Pemuda BN Nibong Tebal, di TAman Seri Acheh

 Ketua Pergerakan Pemuda Umno Nibong Tebal, Haji Rashidi Zinol dalam ucapannya berkata program yang julung kali ini diadakan bagi membuktikan kesungguhan bahawa anak muda di Nibong Tebal mahukan perubahan yang besar berlaku pada PRU13 nanti. Beliau juga mengingatkan bahawa hari ini gelombang biru yang turun ini membuktikan sokongan anak muda pada BN dan memastikan kemenangan besar Barisan Nasional pada pilihanraya yang akan datang. Turut hadir pada majlis tersebut Y.Bhg Dato Zainal Abidin Osman, Pengerusi BN Nibong Tebal bersama Y.B Dato' Mahmud Zakaria, ADUN Kawasan Sungai Acheh.















No comments:

Post a Comment